1 penyumbang pandangan

anak kucing ke harimau @.@

name  --> chak
umur  --> 4-month-old
fav food --> whiskers
hobby --> looking for fight


Masa ambik gambar nie, dia sangat la malu sebab tu dia tutup muka.hihi Penat saya tarik tangan dia, tapi dia bergulung gak macam tenggiling. Dia nie kucing paling kecik dalam rumah aqu nie, tapi dia la paling ganas sekali...pantang nampak kaki bergerak ke bergoyang ke mamang dia tangkap terus. Kalau nak cerita dah berapa kali kaki aqu jadi mangsa memang aqu sendiri pun tak ingat dah. Tapi si chak nie jenis pendendam siket, bleh ke aqu cakap camtu?? boleh la kan, mana tak nya..kalau siket aqu lepuk dia, dia boleh terkam aqu balik..siap dia cakar2 bagai..ganas tul~

Tapi satu hal yang aqu sangat terkejut, garang2 si chak aqu nie dia dah ade "pakwe".hehhe Hari2 aqu nampak pakwe dia tu datang belakang rumah aqu..tapi setakat nie, aqu tak sempat nak ambik gambar dia sebab tiap kali aqu nak dekat je dia lari..pakwe dia tu,ibu aqu bagi nama "si itam"..sebab warna dia itam...tapi dia sangat la comel dan gemuk.heheh 


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
1 Comments

1 00 rajin nak comment:

Lynn Damya said...

haha comelnya, teringat kucing sy yg tetibe je dia kadang2 aktif tak ingat, haha.. :p nak berjalan pon ngeri sbb takut kena terkam, dtg mcm rimau, hihi comel2~ :D