0 penyumbang pandangan

MALAYSIA vs chelsea!!!!

Tanah tumpah air ku...walau apa pun yang berlaku aqu tetap setia pada yang satu..hhahahha Nampak2 semangat kesukanan aqu yang tinggi melangit sampai langit ke 7 tu...semangat la siket der..jangan sebab pasal malaysia kalah dengan arsenal and liverpool tu korang dah hilang semangat sokong malaysia...pe kata kita berbalik pada pepatah "gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya"..lagi pun kire okey pe...sebab pasukan kita kalah pun bukan kalah tak bermaruah kan, diaorang dah cuba kot!!!! sape nak kalah kan,diaorang pun tak nak kalah..cuma mungkin rezeki je kurang siket kat negara kita agaknya..sepatutnya kita bangga la jugak, sebab pasukan bola sepak negara kita masih berpeluang nak berlawan dengan nama2 besar bola sepak dunia tu..so tak salah kalau kita terus menyokong, mana la tau satu hari nanti nama bola sepak negara kita sama level dengan nama2 bola sepak dunia yang lain tu kan...


So lepas nie malaysia lawan chelsea, cam biasa la kan dekat bukit jalil la...sape2 yang banyak sangat duit or terlebih excited tu boleh la gi beli tiket tu kan...aqu nie bukan tak nak gi beli tapi saje nak bagi peluang kat orang lain yang lebih fanatik tu kan..hehhe (harga tiket tu antara RM50- RM300 lebih la jugak).
So paling2 biawak pun la kan, kita target 1-0 la...sebab chelsea pun bukan senang2 nak kita kalah kan, so jangan la tamak2 sangat nak buh jaringan tu kan...tu pun dah memadai per..tapi yang paling penting, kita semua kena bagi SEMANGAT tuk pasukan negara kita!!!! Malaysia boleh!!! oyeah2!


"MAJU LAH SUKAN UNTUK NEGARA"
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: