0 penyumbang pandangan

kau nie macam....

haaaaa ok! arinie kita bukan nak belajar pasal nama2 haiwan ye..jangan salah paham. tapi ade la kena mengena dengan haiwan tu.. korang penah dengar tak bile kawan2 korang ke sahabat handai ke cakap "kau nie macam biawak la"... tak pun "kau nie macam anjing tul la".. ha aqu heran tul bile aqu dengar part2 camtu, kadang2 sampai geleng2 tunduk2 ikut telunjuk.hahhah lebey sudeh... bukan pe, kadang2 rasa macam sian pulak orang tu di sama kan dengan binatang.. kalau kena kat aqu memang aqu kata, "kau tu macam binatang mane pulak??",  ade aqu kesah orang tu nak mare tak, dia yang mula dulu kan.. 



nie la antara yang pernah aqu dengar... aiya, sian binatang tu... diaorang tak penah buat salah dengan korang, korang tuduh dia macam2.. tapi yang satu nie aqu tak boleh terima... ishhh mintak jauh la weh cakap macam nie, kang kalau dia jadi betul2 macam pe korang cakap tu memang bertambah la ahli makhluk satu nie kat bumi Allah nie.. aiyak~



ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: