0 penyumbang pandangan

segalanya bukan di hati!

Assalamualaikum.....


korang penah dengar "baik nya hati dia"?? penah dengar "macam mana pun rupa dia, kalau dalam hatinya baik semua orang suka"?? penah dengar "dalam hati nie bertama aqu sayang kau"?  ok! aqu boleh cakap semua tu salah! salah kenapa?? salah kerana hati sebenarnya tak tahu apa2! tak paham? ok camnie, sebenarnya semua perasaan dan sifat baik tu bukan lah datang dari hati! sape tak percaya angkat jari kaki.. dah la kalau korang tak nak percaya terpulang.. aqu ade bukti kenapa aqu cakap camtu. korang nak bukti baru percaya?? okeh2 aqu bagi bukti.. pasnie jangan nak salah kan diri sendiri pulak kenape tak percaya awal dari tadi kan.. ok nie bukti nyer..
v
v
v

korang pernah tengok pembedahan hati?? penah terbaca tentang penderma hati?? tak penah? ok tak pe, aqu cerita.. bila seseorang tu membuat permindahan hati or dengan kata lain mendermakan hati nya kepada insan yang memerlukan, bermakna ada orang lain yang menggunakan hati yang sama dengan nya kan. so kalau semua perasaan dan sifat baik or buruk tu ade dalam hati, kenapa orang yang menerima hati/mengunakan hati penderma tu tadi tak dapat perasaan and sifat yang sama dengan penderma?? ha jawab2... kalau dah korang kata semua nya ade di hati kenapa boleh jadi camtu?? kenapa?? kenapa??? hhahahhahahhaha 

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: