0 penyumbang pandangan

sepatu ku lari...!

Assalamualaikum...

sepatu...sepatu tu kasut kan?? tapi aqu nak cite pasal selipar la bukan kasut! ahh lantak la same je... kisah nie kisah sedih... :face29: sedih2.. ala korang pun dapat agak kan pe yang jadi.. maklum la tang2 ramadan nie, memang dah jadi lumrah la kalau benda camni jadi..hehhe pe lagi, selipar aqu ilang time aqu gi masjid la.. haishhh sian kat aqu kan2.. sape la yang ambik selipar comel aqu tu.. :6:
sebaik la balik tu aqu tak payah menapak jauh sangat balik rumah.. ye la, :53: aqu berape langkah je dari masjid tu, lagi pun bukan aqu menapak balik pun..aqu balik sekali dengan ayah aqu.. ayah aqu advance siket, naik motor pi masjid walaupun tak jauh mana.hihi tak pe la tu, suke ayah aqu la kan sebab dia tak mintak dollar kat aqu pun nak isi minyak motor dia tu..lallalala 


so kesimpulan yang boleh aqu buat pasal kejadian semalam, selipar aqu tu melarikan diri.. :e: ye la mane la taw kan dia dah tak sayang kat aqu ke..:68:dia nak suh aqu pi beli selipar yang baru ke.. nak tuduh orang curik, tak baik..takbole mane taw tak de orang curik ke haaaa tak pasal2 aqu dah buruk sangka kat orang masjid tu. ish tak mau tak mau! jadi kepada selipar yang di sayangi (kitty), semoga kau bahagia2 di mane pun kau berada.. terima kasih sebab penah berjasa pada tuan mu ini..:face9:

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: