0 penyumbang pandangan

Final piala Malaysia..

   Ceh! cam biasa... Bile piala malaysia menjelang je, semangat aqu seolah² setinggi gunung kinabalu (tak la tinggi cam gunung everest sangat...) Aqu cam biasa la.. semangat time pasukan yang aqu sokong beraksi jer (wahh cam ayat hasbullah awang.. :p ) 




So di hari sabtu tanggal 29/10/2011 maka berlangsungnya perlawanan akhir piala malaysia!! Antara sapa dengan sapa??? Adehh tak kan tak taw.. antara negeri sembilan dengan tengganu la...or dengan kata lain  hobin jang hobin ke peteh ganu peteh.. Dari siang tadi, aqu bukak radio sume dok cite pasal jangkaan kemenangan milik sapa.. so ramai la peramal
² tak bertauliah call.. ade yang tak boleh blah nya dok jangka tengganu 6, negeri sembila 0.. wahh!! hebat jangkaan ko... (kedegaran ayat tak puas ati~lalalla)



So aqu sokong sapa?? Sapa lagi kalau bukan negeri sembilan... ade darah Datuk Siamang Gagap taw dalam badan aqu nie (ceh, perasan!) Ok! bukan darah, tapi semangat..hahhaha Sape siamang gagap nie... adehhh tu kan pahlawan negeri sembilan masa perang bukit putus tu... ish! tu la.. berkali² aqu cakap baca sejarah... ingat sejarah.. dari sejarah la kita bangkit.. *tetiba emo*


So macam yang kowang taw... tiket 50ingit.. di sebab tak de pak² ustaz yang nak belanja aqu tiket tu (perhhh pak ustaz u~) jadi aqu tengok kat umah jer... So pada penyokong² tengganu, aqu taw la sangat hebat kan pasukan kowang tu.. tapi tolong ar jangan nak target banyak² sangat gol tu... tengok kitaorang, pasukan negeri sembilan lagi la berganda² hebat tapi cool je tak berlagak pun.. kitaorang target pun siket² je, 2-0.. *ade ayat cari gaduh di situ.hahhahahah maaf deh..*


Sape pun juara tak kisah la... asal dah abis kang jangan masing² tak puas ati dengan referee doh ler macam taun² sudah..hahhaha Gud luck tuk dua² pasukan!! 


*cam biasa pak zhar kata "bagi bola tu satu sorang, tak payah rebut²... sape menang senang je seri!" -.-' pak zhar pak zhar... apekah?? 0.o


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: