0 penyumbang pandangan

kekura oh kekura..

   Sebelum tu yang tu gambar panda ok, kawan kekura. Erm lagi satu, bukan kekura ok.. kura-kura.. orang pelat je sebut kekura.hahhaha (walid aqu yang cakap). Kenapa pulak memalam nie tetiba kuar kekura... kenape tak kucing ke ayam ke??? ha senang je.. buat jeruk pakai cuka, aqu punya suka ;p


Tak la sebenarnya dari pagi tadi tah camne tetiba teringat pulak kat sesorang nie, dia tu ada la sangkut paut dengan kekura.. sebab tu la terkeluarnya kekura pada malam yang dingin lagi romantik nie. :) maybe sebab lama dah tak sembang² gaduh² dengan dia.. *keje aqu cari pasal dengan orang je -.-* ahh lantak~ jap seseorang???? siapakah?? ok serius aqu tak taw nama dia.. yup, nama panggilan dia pun aqu tak taw.. aqu cuma panggil dia abang je.. abang?? wow! *mengada!* Tapi serius... memang aqu tak taw nama dia, even nama panggilan pun.. kejam nya ko suana, how dare u! Bukan la.. aqu penah nak tanya, tapi tah tak tertanya².. nak kata aqu segan, aiyak pitam~ mustahil! Tapi kenapa aqu tak penah tanya??? tah aqu pun tak taw.. biarlah jadi misteri... ;p


Opsss jap, sebenarnya aqu dah lama suke kekura.. dulu kecik² memang minat gile aqu dengan kekura.. sampaikan tiap kali aqu jumpa ibu aqu (aqu kecik² tak dok dengan ibu aqu) or pi jejalan kat kedai² yang ade kedai haiwan je aqu mintak beli kekura.. Tapi.. ibu aqu cakap kan, " kekura tu suka mengigit, kalau dia gigit jari kita nanti dia tak nak lepaskan sampai dia terdengar bunyi petir".. senjak tu padam terus minat aqu nak bela kekura.. gile! kalau dia gigit jari aqu tak pepasal hilang satu nanti. JAP!!!! tu fakta ke ibu aqu kelentong je erk???? sampai sekarang aqu tak taw kebenaran kata² tu sebab tu sampai sekarang aqu takut lagi nak bela kekura..hahhahah


Banyak sebenarnya pengalaman aqu dengan kekura nie.. al-maklum la minat giless kan. Dulu pun mase aqu kecik² penah aqu terjatuh dalam kolam rumah jiran kat kampung aqu sebab memperdajal kekura punya pasal.. hambik balasan dunia dapat!hahhaha *tu yang muka cantik suci murni je nie sebab dah terbenam dalam air takungan kukura -.-* Cucu sape la kan yang nakal nie.. tapi sekarang dah sangat ayu taw.. ok² siket² ayu!


Dah² back to da topic.. pasal pe?? pasal abang tadi tu... dia tu sape?? Erm boleh di kata cam abang angkat la..*banyak abang angkat aqu..;p* Kejam kan aqu.. abang angkat tapi tak taw nama..hhahahha tu nama nya memang abang angkat je, tak de niat nak bercintan cintun.. FOBIA you nak bercintan cintu nie! fobia?? wat da kes??? ahhh tak payah cite~


Dulu selalu gak aqu dok gaduh² dengan abang aqu tu, kes nya pasal kekura.. kenapa kekura??? sebab dia selalu nasihat aqu bawak keta tu biar slow cam kekura siket.. ade suh bawak keta cam kekura??? hello naik siput la kalau nak slow~ 


Mesti tertanya kan.. mengapakah aqu tak mesej je dia?? jawapan nya.. aqu kan pemalu.. tunggu la dulu dia mesej.. kang dia kata aqu rindu dia pulak! kan dah perasan tu...


*teringat kartun kekura incik faiz buatkan dulu.. warna warni ada.. cantik! thanks ye abg.. miss u! opsss~ hahhahah




ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: