0 penyumbang pandangan

my babies... =D

   =) Tiap² pagi petang and malam ku di temani mereka.. taw sape mereka???? ala.. sape lagi kekasih ku la.. si Do Re Mi tu... dah besar da diaorang sekarang.. mana tak nya keje diaorang asyik makan makan makan... tuan dia pun makan makan makan jugak tapi tak besar² pun..hahhah 


Pandai da sekarang... panggil nama je datang. Patuh sungguh..lagi² time makan, tak payah panggil pun dia datang..hampeh tul!  tu la penting nya mendidik anak² dari kecik.. sebab tu ada peribahasa melentuh buluh biar dari rebungnya *tetiba* 


Diaorang nie ada hobi... hobi diaorang gigit kaki orang.. memang berfaedah sungguh! memang kalau kaki aqu terpacak je dekat dengan dia mesti di gigitnya, dia ingat kaki aqu nie tiang agaknya~ Lagi satu diaorang nie manja tahap biawak parsi.. ok! silap kucing parsi.. pantang je duduk dekat dengan dia, mesti diaorang berusaha bersungguh² naik kat pangku ke naik kat belakang ke.. *kuku diaorang tajam.. sakit kulit² gebu aqu!*  


mereka pandai berposing.. ~tema : sayang ibu~
nie Re dan Mi.. rumah diaorang macam dah kena sunami... bersepah!
tah hape keje diaorang nie... -.- 
ibu nak peluk.. anak tak rela.hahhaha
nie Do.. ok! mata dia cantik.. anak mat saleh tul
 mata dia macam aqu tak??? kuyu~ hahhahaha


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: