0 penyumbang pandangan

satu.sebelas.sebelas = 1.11.11

Cantik tarikh harinie...*buat jadi mas kawen pun kaya nie..hahhah 1juta 1ribu 1ratus 1ringgit 1sen.. gile!* Opsss sebelum terlupa.. happy november guys!! =D Lagi dua bulan nak jumpe taun baru balik nie babe.. azam awal taun dulu camne?? camtu la kan... macam taun² sebelum jugak.. terpaksa bawak azam tu gi taun depan pulak.. kan kan.. aqu dah taw doh jawapan korang... dah biase aqu dengar ;p Tak pe tak pe, sempat lagi nak langsai kan azam tuh.. 2 bulan lagi, lama lagi tuh... 


Azam aqu?? cop aqu ingat... aqu penah set azam ke awal taun dulu??? huh betapa tak termotivasi nyer aqu.. azam pun buleh tak ingat.hahhah Tah ler, aqu tak penah pulak nak pikir azam tiap² taun nie.. azam aqu sekali je seumur idup (sekali tak bermakna satu ye). So pe azam aqu??? Mane ley bagitaw.. malu la..hhahah Aqu tak suka makan tauhu, sibuk je nak tau.. ;p 


Ha alang² aqu tulis entry nie so aqu nak cite siket yang tadi kan aqu ternampak sorang awek cun nie rempit.. naik pe lagi kalau rempit moto la kan *tapi masih terserlah kesopanan dia walaupun dia merempit..sebab dia pakai baju kurung..hahhaha*, tetiba teringat time aqu muda dulu dok sakan gile bawak motor.. sekarang muda jugak lagi. wink Tapi biasa la orang cakap.. sepandai² tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak.. So sepandai² aqu merempit, akhirnya exiden jugak.hahha 


Tapi aqu tak le rempit cam mat² otai tu, just cam kalau ke kedai belakang umah aqu nie pun aqu nak bawak lelaju jugak.. Sekarang dah ilang dah skill aqu tu.. tah² bawak motor pun aqu dah tak reti..hahha maklum la dah dekat 4 taun aqu tinggal kan alam permotoran nie (macam la mahir sangat motor) Tapi kalau takat naik motor pe de hal~ Fobia aqu lepas exiden tu.. teruk babe.. sebaik nyawa tak melayang.. syukur².. =) 


So pade penunggang² motor kat luar sana tu, hati² la ye.. jangan asyik nak cepat je bawak lelaju, nanti laju jugak nyawa tu melayang.. Ingat ye duit memang segalanya, tapi duit tak dapat membeli nyawa *tetiba*


* berani ke aqu nak jadikan azam baru ---> belaja bawak moto balikquestion ~.~ tah la..
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: