0 penyumbang pandangan

beza bungkus dan tutup

  
Situasi 1:
Aisyah: Ahmad, cube teka aku tengah BUNGKUS ape?
Ahmad: Alaaa, nasi lemak.
Aisyah: Aik? Mane ko tau?
Ahmad: Aku nampak nasi terkluar sikit tu. Lagipun aku tau ko mmg jual nasi lemak.
Aisyah: Ok2. Cbe teka nasi lemak ni banyak ke sikit?
Ahmad: Alaaa lagi senang. Banyak la.
Aisyah: Ha? Camne ko tau ni?
Ahmad: Tengok bentuk & saiz laa. BUNGKUSan besar, banyak. BUNGKUSan kecik, sikit. Haha kantoi.
Aisyah: Pandainye ko ni.
Ahmad: Bukan aku yang pandai, ko yang tak pandai. Haha.
Aisyah: Ceh. Malas la soal.

Situasi 2:
Aisyah: Ahmad, cube teka aku TUTUP ape dengan tudung saji ni?
Ahmad: Hmmm. Ikan goreng?
Aisyah: Salah.
Ahmad: Telur dadar?
Aisyah: Salah lg.
Ahmad: Karipap?
Aisyah: Salah jugak.
Ahmad: Fail MQA?
Aisyah: Ish. Lagi la salah.
Ahmad: Abis tu ape? Mane la aku nk tau ape yang ko TUTUP tu.
Aisyah: Nasi lemak laa. Cbe teka banyak ke sikit?
Ahmad: Ceh. Mane aku nk tau. Malas la jawab.



Renung-renungkan dan selamat beramal~ kalau tak faham hentak kepala kat dinding


*dapat dari my twin = muiz, tq dear~
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: