0 penyumbang pandangan

patah tumbuh hilang berganti~

   Perhhhh tajuk entry aqu... dah macam lagu iklim gitu..hehehe Ok! hakikat di sini bukan la aqu tengah frust ke tangkap jiwang ke pe benda ke.. cuma..  gigi ku da ilang! Gigi??? apekah -.-' ?? ape kaitan nya??? kaitan nya ialah gigi ku telah di cabut... Perhhh sangat sakit!!!!


So kes nya bermula da lama la jugak.. memang la gigi ku sakit dari hari tu lagi tapi di sebab aqu nie bukan la nak kata takut nak jumpe doktor gigi cuma tak berape nak suke je (doktor gigi tadi lelaki, hensem! gatai~) maka aqu pun malas la nak pi klinik bagai... tapi bile dah kritikal macam nie, ok la aqu gagah kan la jugak diri pi klinik *macam nak pi perang je situasi*


Sesampai di klinik..nie la perbualan aqu dengan doktor tu..
Doktor : Gigi yang mana sakit?
Aqu : Geraham
Doktor : Biar saya check dulu.. bukak mulut..


Doktor : Ehh nie dah teruk nie nak kena cabut
Aqu : What???? jap² serius sangat ke??
Doktor : Tu dah rosak teruk, memang kena cabut.. kenapa awak tak pergi klinik dari awal.
Aqu : Ehh sebagai seorang doktor, tak kan doktor tak de altenatif lain selain cabut gigi saya nie?? (aqu boleh buat lawak yang ala² megong kan~ =.=')
Doktor : Sebab saya doktor la, saya suruh cabut.. gigi awak dah teruk tu.. nanti lagi sakit.
Aqu : Agak² doktor, kalau saya tak cabutkan.. berapa lama dia sakit..
Doktor : Awak lagi rela sakit dari cabut? *muke doktor tu dah serius*


Terus aqu terdiam sambil² muke comel aqu terserlah *comel la sangat!*.. dalam hati memang nyesal pulak aqu pi jumpe doktor tu walaupun dia hensem..huh! Last² lepas doktor tu bagi tazkirah berbakul² pasal gigi *siap kata kat aqu jangan jadi budak² asyik makan gula².. hampeh nye doktor!*, So aqu pun terpaksa la rela kan hati mencabut gigi ku.. 


Nagis?? Pe de kes... of course aqu nagis!..hahhah Sakit dow... tu pasal la aqu beria² tak nak jumpe doktor.. Walaupun dengan lemah lembut doktor tu buat, sakit nya tetap buat aqu nagis.. perut aqu lapar taw tak makan dari pagi tadi... sakit punye pasal, aqu tak selera nak makan.. :( Tapi sayang la doktor tu.. dia bagi aqu air kotak free..hahahha Tak kesah la dia ingat aqu cam budak² pun, janji aqu dapat air kotak... 



*ape pun coklat sebagai makanan rutin tetap tak kan berubah ^.^
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: