0 penyumbang pandangan

secebis nasihat~ secebis harapan

  
Erm malas nak berceloteh la malam nie...
Mood tarak~
Kenape??
Sebab..ape la guna nya ada phone tapi tak boleh on..
Rosak???
Tak pun...
Abis??
Terpaksa di rosak kan..
-.-' Kenape???
Sebab.. dia tak rosak pun, aqu rase macam rosak je...
Maksud???
Tiap beberapa minit dia berbunyi...
pasai pe??
Ade insan terlebih rajin nak kol..
Angkat la..
Tak kan tiap jam!
Kenapa dengan dia??
Tah..kaya sangat kot..

Tapi kan... sebelum tu aqu dapat nie... dari my love ustaz..
renung-renung kan~
*tetiba*


*plzzzz En nasarudin zulkhairi bin zulkifli! saya taw awak akan bace benda nie.. of course awak akan bace, saya sangat sure! yang saya tak sure, sama ada awk faham or tak je! tapi plz la paham buat sekian kali nya saya cakap nie.. saya dah x taw nak cakap bahasa pe dengan awak dah! so sory!

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: