0 penyumbang pandangan

antara ustaz azhar & artis

Assalamualaikum

Ustaz azhar idrus~ sape tak kenal, mamat yang bermuka kacak dihiasi janggut yang smart plus pulak senyuman yang menarik! Opssss OVER sudah! *saje puji pak har (nama manja buat ustaz azhar), sebab name ayah aqu pun azhar~lalallal (nama manjanya pak zhar)*

aqu terjumpa gambar pak har yang kacak ^__^
Orang kata,"tak habis-habis ustaz azhar, ustaz azhar, ustaz azhar!! Kenape asyik ustaz azhar???? Dia pun manusia! Tak payah agung-agungkan... jangan nak taksub sangat dengan dia!

Kitaorang dengan muka blur nye sekadar menjawab, "bile pulak kami taksub, kami cuma kagum dengan dia.."

"Kagum??? Dah la.. cara korang tu lebih dari kagum! Siket-siket memuji dia, macam dah tak de pendakwah lain.. kalau korang memang nak menuntut ilmu, sepatutnya korang sokong jugak ustaz lain!"

Kami dengan muka malas nya menjawab, "sekurangnya kami menyokong seorang pendakwah.. dia menyebar ilmu Allah, dia tak mengajar kita memperdagang aurat di khalyak ramai, dia tak menyuruh kita mengundi "sms" untuk menaikan nama nya, dia tak memerlukan trofi untuk menunjukan kejayaan nya..."

*p/s : tidak salah kita memuji dan terus menghormati orang yang berilmu... dari kita menyanjung artis-artis yang tak habis-habis menyebarkan ilmu " seksi ke macam nie, rasa biasa je...bukan nya saya tak pakai baju langsung -.-' "
----------------------------------------------------------------------------------------------------
MALAM INI PENENTU SEGALANYA.... 
KEPUTUSAN DI TANGAN ANDA~

                                      


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: