1 penyumbang pandangan

moh! tanggungjawab nie~

Assalamualaikum

Jom sapa nak ikut aqu... gi mane??? Gi lepaking membuang mase.hahahhahahhaha (tak lawak pun-.-)

Ok bukan la, aqu nak ajak korang moh mengundi ni... Hoi hoi hoi sapa yang umur 21 keatas tu moh ramai-ramai menyemak kan tempat mengundi!!!! 

Dah daftar belum???? Tak taw??? =.= Haishhh gi check kat SINI (klik je situ).

Pastu??? adoi... dia kuar nie kan..


Ha da kuar tu, cer korang bukak mata besar-besar cari perkataan "SEMAKAN DAFTAR PEMILIH". Pastu dia kuar nie kan..


Ape lagi masuk ler no IC korang yang bertuah tu... sebarang nombor surat beranak or sijil nikah tidak di terima ok!

Maka nya kalau korang dah mendaftar, dia akan kuar macam nie....


So bile kuar ala-ala tu makna nya dah daftar la... tapi kalau keluar macam nie..


kalau kuar macam kat atas nie, makna nya ang belum mendaftar la... tak payah sibuk-sibuk menyemak nak mengundi ye... (gambor atas nie aqu punye -.-)

So mari la lunaskan tanggungjawab anda terhadap negara~ 
undi itu rahsia, mengundi itu terpaksa -.-

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
1 Comments

1 00 rajin nak comment:

aishah said...

yay!...da blh mengundi...hihi