2 penyumbang pandangan

check saman oiii~

Assalamualaikum

Dasat mimpi aqu malam tadi.. sampai terbawa ke alam realiti! Aqu mimpi pe??? Ha aqu mimpi sorang mamat polis nie saman aqu sebab aqu bawak kereta melebihi had..hahhahah (tah hape-hape mimpi -.-) 

Tapi ape yang aqu pasti, tangan aqu terasa sangat gatai plus gian nak pegang stereng, nak drift! Huwaaaaaa lame gile aqu tinggal kan bidang tu~  (sume mat rizal tu punye pasai...pasrah jap)

So di sebab aqu termimpi benda tu, pagi-pagi aqu da bukak lappy kesayangan nak check saman la konon, kalau korang nak check jugak gi sini ---> KLIK SINI

so korang akan masuk ke sini (lepas log in sume la kan)... 
PERINGATAN!! : yang tak de lesen jangan menyemak kan diri. sekian~

 so pilih ler check saman tu~ maka kuar la nie pulak...

Maka dapat la result nye.. dan aqu pun bersorak horrrryyyyyyyyy~~~~ TAK de saman lerrrrr~ ajaib~


p/s : tq incik polis yang menjelma dalam mimpi saya tu, anda sangat hensem..hohoi

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
2 Comments

2 00 rajin nak comment:

azeul said...

bior benor xde saman??? hehehehe

Ida Roslan said...

Encik polis nak cakap hi jew tu =)