1 penyumbang pandangan

kalau dah perempuan...

Assalamualaikum

*isu lama yang tak pernah selesai*

Tiap perempuan suka jadi cantik, cun, menarik dan segala nya la yang sama erti... Mane perempuan yang tak de perasaan nak jadi cantik tu, something wrong la kat dia tu.. Yang dah cantik nak jadi lagi cantik, yang dah seksi nak jadi lagi seksi, sampaikan bila dah terasa diri sangat cantik tu maka nya nak di tunjuk la pada semua yang mereka cantik! (kes lawan sape paling cantik -.-)

Zaman moden serba canggih nie lagi la kebanyakan pempuan cakap "bukan tak nak pakai baju kurung, cuma susah la nak melangkah...pakai seluar, tshirt kan senang".. (Ok, aqu mengaku aqu pun pernah meluahkan macam tu!). Tapi salah ke pakai seluar??? 

Yup, salah bagi mereka yang menyalah ertikan... seluar secara umumnya begitu luas maksudnya.. macam-macam seluar.. 
Sama ada begini :
begini :

begini :
 atau begini :
Dan tshirt pun dah macam-macam kat malaysia nie... cuma kadang-kadang kita sebagai pempuan nie tak sedar, or mungkin sedar tapi tak ambil pedulik, or mungkin mungkin buat-buat tak sedar or kurang paham. Bagi mereka sebegini pun dah di kira tutup aurat :


Yup betul, aqu tak nafi... tu dah menutup aurat... jadi sapa salah sekarang.. tu memang tutup dah pun.. yang salah nya, tidak "MENJAGA" aurat... kalau nak di kata tutup, tak kira ketat atau tak, selagi dah tutup maka tertutup la hukum nya...or ayat yang lagi tepat "MEMBALUT"..

Jadi terpulang masing-masing nak menilai...pesanan bersama ^__^


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
1 Comments

1 00 rajin nak comment:

CiK GorGeouS ! said...

pakai jubah jugak best...seLesa jek...tapi orang ee Lah pandang peLik...tak kesah, janji tutup aurat..jangan Lupa stokin yea :)