2 penyumbang pandangan

klinik ibu dan anak ^_^

Assalamualaikum


Hari nie aqu busy sikit... sila jangan kacau ye.. ^___^ busy kenape??? Ala... biase la, suana kan...tak busy pun di kata busy.. sibuk tolong PM pikir masalah negara yang semakin meruncing dengan gejala "hidup sendiri-sendiri, kubur sendiri-sendiri, aqu punya suka la nak buat hape"... 

Hari nie aqu kena pegi sini...


Ahhhhh seram~ Kenape aqu kena gi klinik ibu & anak???? Ya, itu persoalan nye.... aqu kesana untuk mengambil suntikan RUBELLA.. yeahhh rubella... suke nye nak ambik suntikan suke nyeeeeeee (doktor, sila la jangan guna jarum besau-besau.... pleaseeeeeeeeeeeee)

Bila di kaji-kaji apakah rubella itu.... da aqu mendapati ini :
Kau faham??? Aqu pun tak paham....hhahahahha..Yang aqu paham, aqu kena ambik... kenape??? sebab laki aqu suruh... kenape dia suruh??? Sebab untuk kesihatan anak yang lahir nanti... kenape kesihatan??? Tak payah pikir... yang kena taw, kalau sayang anak, pi je la ambik tak payah banyak cerita =.= (runsing pikir jarum hape doktor tu nak pakai, sakit jiwa aqu kalau bab doktor ubat jarum bagai nie... alahai ape la nasib~)

p/s : doktor yang di sayangi, saya sayang anda! buat la jadi tak sakit ye nanti, janji ye....^___^


anak ibu lahir sihat-sihat ye, nanti boleh teman papa gi mancing
hahai~ gatai~allalalalalal

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
2 Comments

2 00 rajin nak comment:

cik pelangi said...

gatai plus2...hahhaha...info aku theme dear... nk tempah baju....

Suana Zhar said...

@cik pelangi baik bos~ 1 aribulan kang den muncul kat sane~