0 penyumbang pandangan

Bil oksigen

Assalamualaikum

Bil oksigen??? Ko penah dapat??? Penah korang terfikir??? Andai kata kan la, satu hari nanti tetiba melayang bil oksigen tu kat umah korang, mampu korang bayar??? Macam mane korang nak bayar hutang-hutang oksigen yang dah berkilo-kilo korang sedut tiap-tiap hari tu... (oksigen = berkilo???? Aghhhh fail sains!) Ha pikir-pikir, jangan taw guna je! *tetiba marah*

 KUNING ITU AMARAN~
Penah kita terfikir yang macam-macam benda kita dapat free dalam hidup nie??? Masih merungut?? Masih mengeluh dengan kuasa nya??? Aghhhh manusia! Masih belum pandai menilai..masih belum bijak bersyukur! 


motif : tension dengan manusia yang taw nak free je!


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: