3 penyumbang pandangan

al kisah honeymoon???

Assalamualaikum



Dari sebelum kawen sampai la dekat 2 minggu da aqu meniti alam umah tangga nie, tak putus lagi suara-suara nakal tanya tentang honeymoon aqu.. 

Aqu kadang-kadang bigung... *wahhhh extrem je ayat.hahhhaha* ok-ok kata lain nye blur...

Pasai pe??

Look at this word "HONEYMOON" *speaking la kunun kan* 

HONEY = MADU
MOON = BULAN

so HONEYMOON =BULAN MADU????

COP!!!!!!!

seingat aqu la... laki aqu bawak aqu bercuti kat tempat-tempat atas bumi je... tak de sampai ke bulan pun =.=" 

so makne nye aqu nie di kire "HONEYEARTH" la kan kan kan?????

Ke sumeorang atas bumi nie nak maksud kan "HONEYMONTH"? *pelik benor la pulak -.-"*

HONEY = MADU
MONTH = BULAN

Ahghhhhh konfus konfus!!!! sape yang nak di persalahkan nie... guru??? ibubapa??? or diri aqu sendiri??? ~__~

p/s: bulan pertama perkahwinan aqu penuh dengan madu-madu...semoga Allah terus melimpahkan redha nya dalam masjid kami hingga akhirnya. Amin.

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
3 Comments

3 00 rajin nak comment:

deqjamucuxx said...

nak honeymoon kena plan simpan duit lah . haha :) n jgn lupa blaja cakap bhs alien ! haha

Shasha Yacob said...

hihi, betul jugak kan. tak terperasan pulak dah..

Sayidah Nafisah Ruslan said...

alahai bestnya kahwin..
cepat2 lah dapat baby :)