1 penyumbang pandangan

"I LOVE YOU"

Assalamualaikum


Dah lama aqu tak berkongsi info pasai buku-bukuan kan... kesempatan nie dan kehabisan aqu bace buku nie tadi, maka dapat la aqu kongsi serba sikit pasai satu buku nie.. *abaikan keburukan dan kehodohan tatabahasa aqu*

dapat hadiah dari sorang member..
saya sayang kamu!
macam-macam kartun ade kat dalam ^^
Tengok cover buku nie macam ala-ala katun-katun gitu...so mesti pikir dalam nie bukan bincang isu yang serius.. sebenarnya ini sebuah buku motivasi yang diolah supaya tidak kelihatan begitu berat... memang sesuai tuk sume lapisan masyarakat ye terutama pasa yang nak kawen or dah kawen..

Bila baca buku nie, kadang-kadang terasa pedih sikit, kenape???? sebab terasa macam penulis tu tengah perli kita je..tapi tu la hakikat perangai kita yang perlu kita perbaiki ^^

kata-kata yang aqu petik, "suami hendakhargai atau tidak, dia tak kisah. Yang dia tahu, kalau dia ikhlas memberi pasti Allah hargai dan mengganjarinya dengan pahala dan balasan yang setimpal di akhirat kelak"

-------------------------------------------------------------------
Ade dua lagi buku yang belum sempat aqu habis kan... sibuk urus umah tangga la katakan =.= percaya la sangat dengan aqu nie kan.hahhahah


Lagi satu "buku" yang walaupun da habis baca tapi belum benar-benar "habis" mendalami nya..



ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
1 Comments

1 00 rajin nak comment: