6 penyumbang pandangan

husband ku safee sali ^^

Assalamualaikum

Hohoi bangga nye haku!!!! Muuahhh muuahhh love you abang..ahaksss tergatai pulak di sini!hahahhaha

Sape tak kenal safee sali kan.... fames woi!!!! ahhhh tak lame lagi masuk la gambar aqu pulak dalam majalah-majalah hiburan di temani suami tersayang... huh mesti wartawan asyik nak tanye macam mane kenal, macam mane boleh tertarik, dari bile bercinta, kenape kawen senyap-senyap... aghhh malas nye aqu nak layan, tapi nak buat macam mane kan, dah suami aqu fames jadi terpaksa la aqu pun terima tempias.. aghhh i rimas la hidup jadi perhatian nie! huh no kamera please!

Hahahhahah perasannnnnn betui kau kan suana!!!!hahhahah Tapi jangan salah kan aqu, kisah nie bermula bile semalam laki aqu balik koje je dia kata "ade blogger tu kata muka abang macam safee sali...."... hah???? terkejut beruk hutan aqu... beruk pun senonoh lagi dia punye terkejut... aqu pun bukak blog sepantas kilat lagi laju dari pos laju...

what????? apekah...


hohoho ^00^ bangga tahap hilang kawalan diri aqu.hahhahah

pape pun tikiu kat adik arina sebab puji husband akak tu... makin perasan la laki aqu lepas nie.hahhahahah

nie safee sali =.="
bukan husband aqu
my lovely husband ^^
macam lagi hensem dari safee je.llalalalla
sekian. *nak sambung berangan*

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
6 Comments

6 00 rajin nak comment:

Maria Menado~ said...

umm.. tapi kan suana.... ade gaye lah! hehe. ade2.

Nyue said...

hehehe..xpe la ambk tempias tuu...eehehehehe...

Cik Siti said...

a'ah la, same la...:P bergaya gituh..

I'm Arina :D said...

Haha , eh . Macam dah adik beradik kembar dah saya tengok , hehehe :D

Fynaz Shamz said...

npk lebih kurang je :)

farra fajima said...

omaigodd! mmg same la, kak.
tp laki akak lg ensem & puteh & nampak smart.
peh byk pulak puji.
jgn jeles lak kak
*wink wink*

:D