0 penyumbang pandangan

nak jawapan or penampar?

Assalamualaikum


Bace tajuk je da buat rasa "pe hal minah nie, mengamuk hape?"

Ohhh tidak! Aqu masih stabil..

Tapi buat si tukang tanya or yang suka bertanya... sila la latih diri anda berfikir secara jauh berbatu-batu..kalau tak nak pakai batu pun jauh bersimen-simen pun da kira ok la jugak...

---------------------------------------------------------------------------------------
Kes pertama :
Jelas tanpa perlu di suluh spotlight telah menyatakan kita tengah basuh keta or, baca suat kabar or pape la yang buleh di lihat dengan mata kasar tu.

soalan mintak penampar---> weh tengah buat ape tu...? (menghadapi masalah penglihatan kritikal agaknye ~.~)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kes kedua :
Dapat SMS dari member..."weh aqu nak daftarkan ko kem motivasi nie, best siot! text aqu ko punya ic ngan no ph"

soalan mintak penampar--->  text aqu ko punya ic ngan no ph... (pe hal nak mintak no ph??? yang ko anta msj tu kat no hape sape =.=")
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kes ketiga : 
First time keluar ronda-ronda KL... "Kedai tu macam sedap je, tengok dari banner dia pun boleh taw...tapi  tutup la pulak..."

soalan mintak penampar---> "weh pe hal dia tutup erk?" (dalam youtube kata owner kedai tu tengah mengalami masalah ketidakhadaman perut. ko ingat owner kedai tu pakcik aqu ke???)
-----------------------------------------------------------------------------------------
kes keempat : 
Jalan raya otw balik kampung penuh dengan khazanah dari lembu (taik lembu)

soalan mintak penampar---> "orang kampung nie banyak bela lembu ke?" (agak nye la kan, posible ke taik lembu tu jatuh dari langit???? tak pun lembu dia cirit birit la kot =.=)
-------------------------------------------------------------------------------------------

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: