2 penyumbang pandangan

di sebab "harimau malaya"

Assalamualaikum

3 - 0 ??? Ohhh tak pe...mereka dah mencuba, baru 0 la...belum -1 kan??? ops....

Memang haru~

Harapan tinggal harapan...

Sape salah??

Kita sendiri jugak...ye la kita nie pandai komen je, campak sekali diri kat tengah padang tu... mau bola ke mana, kaki ke mana...

Ala! Diaorang pemain bola la... patut nya hebat la main bola!!!

Yup, betul...tapi INGAT!!! Diaorang pemain bola...bukan penentu takdir...

Diaorang da usaha, tapi itu yang kita dapat..terima je la..

Ala...diaorang usaha memain, gosip lebih... konon nak tunjuk taring la, gusi la..bibir pun tak nampak..

Hohoho cukup, cukup... jangan jadi macam manusia tak de agama.. jangan sampai nak buang kewarganegaraan.. bola je pun, bukan nya diaorang jual malaysia... dah lepas pun tak boleh nak ubah pape.. 

lepas nie diaorang fokus la.... gosip-gosip dulu tu nak tambahkan "follower" harimau malaya.. macam trick "Evan" nak tambah follower twitter~

"akak! suruh abang rizal a.k.a safee sali turun cepat!", "woi suana, safee sali belatih ke tak ha, pe hal harimau malaya kalah!", "suana, safee sali tak main ke semalam...camne boleh lingkup"...

Erk....kenape harimau malaya kalah...kenape kenape kenape!!!! kalau tak boleh aqu bangga laki aqu jaguh harimau malaya~lalallala

klon safee sali yang di persalahkan ~_~

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
2 Comments

2 00 rajin nak comment:

hainom OKje said...

ha..ha... tengah kecoh pasal kekalahan harimau malaya! Siankan mereka! Jangaan putus asa!

Che Ayu said...

hahaha..
sebaik lawan laos safee sali ada :P