1 penyumbang pandangan

maaf BETO KUSYAIRY...

Assalamualaikum



Dia...beto kusyairy. saya dengan tulus ikhlas memohon ampun kerana menolak pinangan awak..huhuhu *gile aqu, cari nahas*. maaf sekali lagi. peminat beto semua, please jangan menghunus tombak ke saya. saya bergurau tentang itu.

*erm mood serius*

Saya minta maaf kepada beto kusyairy juga kepada sekalian yang merasakan entry saya yang ini telah mempermainkan/ di lihat mempermainkan keadaan palestin di sana. saya mohon ampun. sangat- sangat bermohon, saya tidak bermaksud seperti itu. maaf.


gambar aqu ambik dari nurizspace.com
Sebenarnya, saat saya membuat entry itu dan saat saya mengupload gambar itu, saya terfikir untuk berkongsi dengan para pembaca blog saya tentang semangat menentang israel... dan jujur nya saya tak berniat dalam mempermainkan keadaan di sana. Bagi saya, poster itu adalah salah satu cara untuk menarik/mengigatkan manusia terutama yang hanya leka di dunia maya nie tentang kekejaman israel, dan kita perlu membantras.

Dan mengapa poster filem "istambul aku datang" yang perlu di gunakan??? mengapa bukan poster lain mahupun yang lebih sesuai mimik muka nya or lukis baru ke??

aqu sendiri tak pasti jawapan sebenar, sebab bukan aqu yang lukis. tapi dari sudut pandangan aqu, poster filem itu yang di gunakan adalah kerana pada ketika, saat dan waktu ini...poster filem itu dapat menarik, di tarik-tarik dan tertarik para peminat.

dan pada saya juga, jika isunya adalah part "lisa tersenyum dalam poster tu",  maka nya kita juga harus berfikir yang kita tidak sepatutnya bersuka ria menonton wayang atau ke konsert mana-mana pun ketika ini, pada saat nyawa-nyawa umat seagama kita sedang berdepan dengan maut. Hanya pandangan saya.

jutaan maaf.
yang ikhlas suanazhar.

notakakitangankerajaan : saya sangat suka beto berlakon dengan so simple.
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
1 Comments

1 00 rajin nak comment:

Anisa Anuar said...

xpela..nk buat mcm mne kn...