4 penyumbang pandangan

si kembar, aku JELES!!!

Assalamualaikum

Pepagi tadi aqu jejalan blog-blog hangat... tetiba aqu terjumpe satu blog nie.. 
v
v
v
v
v
v
v
http://naughtytwin.blogspot.com

Huh perasaan jeles kembali menerjah saat tengok diaorang nie... teringin sangat nak kembar, tapi apakan daya setelah usia ku 23 tahun ini, mampukah aqu menjadi kembar???? *soalan cam haram -.-* sah-sah dah tak boleh dapat kembar, maw tanya lagi.. tak kan nak ulang tayang jadi fetus dengan embrio balik...gila! tolong lemparkan peti ais ke kepala aqu sekarang! ~__~

Ayoh aqu ade adik beradik kembar, kenape aqu tak boleh jadi kembar... kenapa... kenapa?????  *soalan b-a-n-g-a-n-g lagi aqu bagi*  huh soalan yang mencacatkan akidah aqu! istifar...istifar....

Maka nya...dengaan penuh pengharapan... saya, NUR SUHANA AZHAR akan berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai matlamat memperoleh baby kembar seiras yang sihat walafiat.sekian. 

notakakitangan : sila jangan jauhkan pemikiran anda tentang bagaimana dan bila misi saya itu berjalan.Erkkk sesape ade tips tak????? ;)

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
4 Comments

4 00 rajin nak comment:

Cik Bunny said...

sabar sabar dan sabar...

tips: banyakkan berdoa kerana Allah menentukan segalanya, kita hanya merancang. jangan terlalu mengharap sangat takut merana =.=

tu je tips yg saya tau, belum ada pengalaman nak baby kembar, kawin pun belum =p

Aety Hassan said...

kita ada adik kembar.. tapi kalau nak tips utk dapatkan kembar tu mmg tak tau ler... kita pun belum berumahtangga.. xdapek nak nolong.. hu3

Zaharah Jamilah said...

hehe.. kalau ayah ad kmbar, ad la rezki dpt ank kmbar.. insyaallah.. doa byk2.. mgkin blh tnye dktor psl ni.. dowg mgkin blh bg tips :)

Mieya Atiera said...

Banyakkan berdoa. Insyaallah, kalau ada rezeki dapatlah.