6 penyumbang pandangan

agama jugak salah...

Assalamualaikum

maaf, aqu sengaja terlupa blur kan gambar dan nama =.=
 Nie la yang di kata kan, "sendiri bermasalah jiwa, tapi yang lain terkena".. 

Terbigung kejap..

Satu benda je aqu mampu cakap.... "rupa nya kau pandai jugak bab jenis-jenis najis, kira bukan la zero pengetahuan kau pasal agama kan??? ^___^ jadi aqu anggap sebelum status nie di update, mungkin kau ada terlanggar tiang lampu yang sangat keras sehingga menggegarkan otak"


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
6 Comments

6 00 rajin nak comment:

~didiey~ said...

astaghfirullah.....
bertaubat lah cepat..hukhuk

Cik Cempaka said...

apakah ? skolah ke tak ni..

Dunia Wilma said...

Kenapa la buat macam tu...
Memalukan diri sendiri jak...

Cikgu Ma said...

astaghfirullah...

yangbaik said...

semoga segera dia bertaubat...
atau nama itu sekadar mainan FB untuk menjatuhkan Islam?...

ELFarahin said...

penyakit baru ni. rasanya doktor tak layak untuk merawat. baik panggil abang-abang dari jurusan wiring.