0 penyumbang pandangan

al- fatihah engku ibrahim engku ngah

Assalamualaikum

Ada sesape tak kenal beliau???  sila tepek tempurung kelapa kat muka jika anda benar-benar tak kenal beliau.. Beliau merupakan penyampan mohor besar raja-raja negara Malaysia nie okeh..

Tak kan la korang tak kenal...kan muka beliau yang kita sentiasa tunggu-tunggu bile nak menjelang ramadan or syawal... sampai hati korang lupa..

Lama nya jasa beliau...sampaikan sepanjang aqu hidup, beliau sorang je yang selalu buat pengumuman tiap kali puasa and raya..sampaikan dah sebati je rasa dia dengan kehidupan kita walaupun dia cuma muncul time tu je..

Sekarang, kita dah kehilangan dia...dia dah pulang ke alam yang selanjutnya yang nanti kita sendiri pulak akan tempuh..pada keluarga beliau, takziah..dan al-fatihah buat arwah beliau..semoga di tempatkan dalam golongan beriman. Amin.


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: