4 penyumbang pandangan

dia...suami ku.

Assalamualaikum

kes pertama : ada satu petang tu aqu terasa nak makan ikan kukus...
*suami kata : meh abang masak ikan kukus special punya




ekor ikan nie dah hilang...mak aqu tak sesabar nak kebas ~_~
kes ke dua : jari aqu bengkak, ada nanah...aqu nak pakai inai..
*suami kata : meh abang pakai kan..tapi abang lupa camne nak pakai kan*


kes ke tiga : satu petang tu, suami aqu balik lambat... banyak kali aqu call.. tiba-tiba dia bawak nie..
*suami kata : tadaaaa abang beli si demok...*


aqu rase ade sebab kenapa suami aqu beli ikan demok nie..
bila pikir-pikir..dia selalu panggil aqu "dak demok abang nie"
aqu rase macam ade kaitan..
 kes ke empat : aqu nak pergi festival city,nak makan crespy crepe..
*suami kata : abang nak main nie...*


sebenar nye kan dia nak main nie...
tapi tak muat..hehehhe
Dan kadang-kadang...dia jadi macam nie..

Sekian.

Dia imam ku. Dia sahabat ku. Dan dari dia juga jalan ku untuk ke syurga.

 nota senyuman dan kesyukuran :
"when you are married, you don't care anymore if your friend treat you badly..coz you have your husband."


dan sekarang...aqu nak kemas beg, esok nak pegi honeymoon dengan laki aqu lagi.bubye~

notaadaaqukesah : blog aqu suka aqu la nak cite pasal laki aqu.ha-ha-ha-hahhahahahha
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
4 Comments

4 00 rajin nak comment:

Maria Menado~ said...

=) senyum baca. semoga jodoh suhana dengan hubby berkekalan sampai jannah... aaminn.

Adriana said...

semoga bahagia hingga ke akhir hayat

Lara sushi said...

suka bace entry ni..dimanakah imam ku? ^ ^

Liyana Z said...

wah..bahagianya! :)
honeymoon kat mn tu??