0 penyumbang pandangan

pesta buku!! murah murah!!

Assalamualaikum

Aqu tak yah cite panjang la ye...tengok gambar je, then korang exited kan la diri sendiri untuk pegi tengok k..

lupe maw bagi taw...pesta nie kat The mines ye
memang banyak gile buku..rambang mata...
sume buku telah di diskaunkan kepada harga yang korang tak kan percaya!
orang dia tak la ramai sangat, kira selesa la nak cari buku/baca percuma =.=

Aqu nak buku kat atas nie...tapi mula-mula pikir malas nak beratur pepanjang untuk bayar 1 buku nie je...tapi rupa nya bila dah nak keluar tu, aqu tengok tak payah beratur langsung... sebab kaunter dia banyak sangattttttttttttt~


harga buku paling mahal aqu jumpa kat sana.... RM8 je ok paling mahal~
harga buku paling murah aqu jumpa kat sana... RM3??? burger mcd pun tak lepas~

Satu keadaan di sana yang korang akan rasa pelik sebab akan nampak begitu ramai orang membawa kotak ke hulu ke hilir... mereka bukan la penjual kotak atau pengutip kotak atau penjual VCD haram.. tetapi cara di sana tak de nak bawa-bawa bakul ok..pakai kotak je.. SAYANGI ALAM KITA.

penuh sekotak orang nie borong buku~

Mari la beramai-ramai membeli dan jangan hanya beli, tapi membaca buku~ 
Pesta buku ini sehingga 23 dis kalau tak salah aqu...holahola~

p/s : suami aqu khatam baca satu buku komik kat sana -.-
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: