0 penyumbang pandangan

pemancing???

Assalamualaikum

Macam tak percaya aqu kini menjadi seorang pemancing. *pemancing la sangat -.-

Mula nya aqu mendapat penyakit kebosanan tahap melampau di rumah, maka nya aqu mengedik kan diri untuk mengikut laki aqu mancing walaupun aqu sendiri tak begitu yakin yang memancing tu tak bosan ke~

Ha-ha-ha ternyata.....bila seorang penggemar laut bergabung dengan hobi memancing adalah sangat awsome rasa nya.. semangat berkobar-kobar bila nampak ikan melintas depan aqu dengan begitu banyak nya..rasa macam nak terjun mandi sekali dengan ikan tu. *nak mandi ke nak tangkap ikan -.-??

aqu paling tak suka mancing kolam..tak dapat main air~
Maka nya aqu dah tak kisah dah stokin basah lenjun bertepek-tepek pasir ke hape ke janji aqu dapat menikmati kesejukan air...hohohoho awsome rupanya mengunakan tektik helah memancing untuk aqu main air.hahahhah 

Tapi walaupun aqu sedikit mengabaikan ikan sama ada diaorang nak makan upan di pancing yang berat itu atau pun tidak, *aqu tak tau nak pakai pancing sepanjang galah tu, buat lenguh tangan aqu je. -.-* namun namun namun ikan tu sendiri yang menyerah diri kat aqu..maka dapat lah seekor ikan keli yang kejap lagi aqu nak buat goreng berlada.nyum nyum~ *bersyukur la dapat sekor dari tak de langsung =.=*

Maka nya ade sesapa nak ajak aqu memancing??? Ya, sila contact laki aqu sebab dia yang kaki pancing =.=
Mana nak cari laki aqu?? cari la kat rumah aqu.hahhahahha sila ke pancing.net dan cari rizal_p2...dah macam promote laki -.- *erk....promote untuk ajak mancing je, ajak benda lain aqu flying lembing hang tuah tepat ke dada korang dari jarak 300m. AMARAN. :p hang tuah pakai lembing ke keris???*
air yang tenang jangan di sangka laki aqu nak berenang
kolam nie menawarkan 2 ekor ikan free kepada pemancing yang pulang dengan tangan kosong..
pesanantakmalu :erkkkk ade sesapa bernama che ayu rejab??? teman akak mancing kat sana nanti boleh tak boleh tak boleh tak???????????????????????
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: