0 penyumbang pandangan

khas ---> blogger di KEDAH

Assalamualaikum

Hohoho asal dengan blogger kedah, ang gaduh ka dengan diaorang suana??? Oh tidak~

Taw tarikh 10/02/2013 nie tarikh ape??? Ya tahun baru cina ma... Selamat tahun baru cina pada semua.. *aqu rasa bahasa mandrin aqu dah makin jahanam =.= ohhh aqu semakin jadi manusia lupa asal usul, maaf moyangnda. erkk ada ke pekataan moyangnda????*

Berbalik pada tarikh tersebut...Aqu nak jemput korang (blogger kedah) yang sudi la, untuk turut sama memeriah kan majlis dan merapatkan silaturahim kita :) Ingat ye, blogger bukat setakat kenalan di laman sosial, tapi kita masih boleh kuat kan lagi ukhwah tu..biar jadi ukhuwah fillah abadan abada ok. Kenapa blogger kedah je??? sebab kenduri tu kat kedah...tapi blogger KL ke tengganu ke kelantan ke mana-mana la yang sudi nak datang, jemput la ^_^ *teringat 2 taun lepas majlis kenalan bersama blogger di mid~ ooh awsome!* Tapi aqu bukan nak jemput korang untuk majlis sambut tahun baru cina, tapi untuk kenduri kawen aqu yang belah lelaki punya. *kawen dah 4 bulan, perut da besar, baru nak buat kenduri...awsome tak aqu??? =.=*

So sesapa yang berminat or sudi datang, just contact aqu..nanti aqu bagi alamat...Tak boleh la nak tulis alamat kat sini, kang ramai sangat datang macam majlis rumah tebuka najib pulak korang buat...mati aqu nak korek katering. 

Oh lupa di sebab kan kedah tu besar nye lebih kurang boleh tahan la jugak, so aqu bagi kawasan la...di sungai petani ok. 

Opsss sebelum tu nak tayang kebanggaan sikit la...walaupun aqu tahu bangga diri itu satu perangai yang tak senonoh =.= tapi nak bangga sikit je sikit je, tak kan tak boleh...hihihi

Nie kan nie kan nie kan baju kawen aqu yang akan aqu pakai time kenduri tu nanti..... cantik tak????? Erk tak ye???? Tak pe la......aqu sedar, yang penting aqu nak bagi tau yang aqu jait tu sendiri. Ya aqu jait sendiri! kau ade, suke hati nak kata baju aqu tak cantik.. tak main la sewa-sewa nie.. ape class kau jah!






Aqu tak kisah cantik or tak, yang aqu tau aqu gumbira sebab aqu pakai baju yang dari usaha aqu sendiri... plus plus plus baju tu cukup besar untuk tutup perut aqu yang besar nie =.=" *hahhahah tu sebab pilih tema gaun.lallalallal~*

nota sikap : aqu nak buat inai tapi malas, canner tu???

nota jemputan : blogger negeri lain pun di alu-alu kan~
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: