0 penyumbang pandangan

"buatan orang"

Assalamualaikum

Sedang bosan. Merayap sambil senyum-senyum memandang orang sekeliling... *taktik cuba menghilangkan bosan dengan membahagiakan diri dan orang keliling..jangan sampai ada yang kata aqu gila sudah!*

"Assalamualaikum cik adik.."
"wa'alaikumussalam...ehhh pakcik!" nada x-cited,lame tak jumpe.
"ape kabar? sihat?"
"harus la..kan dah makin mengembang nie..."
"still tak berubah.."
"ape?" kebuntuan dengan statement tak berhujung pangkal nie.
"perangai tu..masih peramah, masih pemurah dengan senyuman, paling penting masih terlalu cantik"
"hahaha yo lah tu..."
"macam mana sekarang? dah kena buatan orang? "
"Ha???? buatan orang???? siapa pulak yang nak buat-buat saya nie...mintak jauh la.."
"maksud pakcik, dah berisi belum perut tu? "
"o..cakap la..hehhehe"
"dah belum?"
"alhamdulillah dah.."
 ......................perbualan di teruskan dengan topik lagi hot!


notakelakar : batul jugak statement dia "buatan orang" sebab kalau yang pakai sihir-sihir tu nama dia "buatan jin dan syaitan". ermmm....


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: