1 penyumbang pandangan

perli memerli itu menyedarkan

Assalamualaikum

Kisah benar.

"tudung dia labuh..baju tutup aurat..tapi kenape aqu tak nampak pun solat??"
"dah dia pegi solat time kau tak tengok...mane nak nampak"
"aqu ade 24 jam dengan dia kot"
"period agak nya..mane la aqu tau"
"tak kan la period hari-hari 7 hari seminggu"
"tadi kau kata kau 24 jam dengan dia..tak kan seminit pun kau tak boleh luang masa nak tanya dia dah solat ke belum.."
"aqu segan la.."
"dah tu baik diam..dari buat tambah dosa je kalau salah "

------------------------------------------------

"ape la susah sangat nak pakai tudung..ingat cantik sangat ke rambut tu"
"hoi..yang kau mengata tu ciptaan tuhan, sedar tak tu???"
"ye la..tapi pakai tudung kan cantik"
"yang kau cakap kat aqu nie buat hape..aqu dah elok pakai tudung ha..ape kata kau melangkah dua tiga tapak ke minah tu, pastu nasihat dia depan-depan.."
"gila kau...tak pasal-pasal makan penampar aqu"
"kau pikir gila aqu je makan penampar..kau tak pikir gila kau makan dosa mengata tu???"
"payah la cakap dengan kau nie.."
"ha pi cakap dengan tiang tu..aqu nak tengok senang tak senang"

---------------------------------------------------

nota maaf : saya mohon maaf jika di lihat terlalu kasar dengan kata-kata itu, tapi mengikut pemikiran saya yang waras ini, itu adalah jawapan terbaik ;p
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
1 Comments

1 00 rajin nak comment:

SeRi mAnJa said...

ye btol tu perli memerli itu menyedarkan. tapi klo jnis yg x reti bahase tu dah kne perli tapi wat dek je muka dia..haha