3 penyumbang pandangan

si blogger baru yang...

Assalamualaikum

Hohoho nampaknya semakin ramai memajukan diri..termasuk la sorang hamba Allah nie..

Aqu sedikit terkejut melihat kewujudan blog ini...hhahahah al-maklum, aqu pernah dengar dari mulut dia sendiri yang dia nie tak pandai nak berblog-blog nie..tak reti buat karangan la hape la bosan la..dan tiba-tiba tadaaaaaaaaaaaa wujud blog ini...



Maka nya dalam hati aqu dah mengumpat-ngumpat da.. "laki aqu nie biar betul, kata tak reti langsung konon..hambik kau, siap satu entry dah pun"..

Aqu pun curi-curi la baca entry dia, tengok-tengok ade jugak nama aqu, maka nya...aqu tersenyum sendiri. ^_^ sumpah aqu tersentuh hati.

Dalam 10 markah, untuk permulaan aqu bagi 7/10 la tuk blog laki aqu tu..bukan ape, yang aqu terkejut tu dia buat sume sendiri langsung tak de tanya-tanya aqu..al-maklum la biasa nya bab-bab macam nie boleh jugak kategori kan dia sebagai "buta IT".hahhahah *erk nie kira aqu ngumpat ke??? hahhaha*

So aqu harap blog dia nie mendapat oksigen yang mencukupi la untuk hidup...takut kang tak sampai sebulan, labah-labah datang buat sarang dengan jaya nya..hehhehe

LOVE YOU SAYANG! :-*

LINK KE BLOG SI HUSBAND : SINI
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
3 Comments

3 00 rajin nak comment:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

sekarang ni dah ramai orang ada blog.. :)

~didiey~ said...

wah!! promote blog husband..sweet :)

Suana Zhar said...

@~didiey~ niat sebenar bukan nak promete actully...lebih pada terkejut sebab dia makin maju.hahahhaha