2 penyumbang pandangan

sampai hancur industri??? over!

kata-kata dari yang seorang "ikon"
ASSALAMUALAIKUM

*maaf, "ikon" di atas bukan sindiran...tapi itu yang di gambar satu ketika dulu oleh masyarakat*

Hancur??? Wow! Hancur itu bermakna musnah??? Musnah bererti tidak dapat di selamatkan lagi??? begitu bukan???

Tapi aqu still konfus..dalam sudut manakah yang di lihat "kemusnahan" itu berlaku... adakah difikirkan bahawa jika parti yang yang satu itu naik, maka muzik menjadi haram di malaysia??? Adakah parti yang satu itu terlalu kolot sehingga kita akan di larang untuk mempunyai hiburan lagi??

Pelik.....

Yang lebih memuskilkan....adakah apa yang di lihat pada industri filem & muzik kini sangat hebat dan maju???? Maju sangat kah dengan pemakaian yang tak cukup kain semua itu??? Maju sangat kah jika bergaul tanpa batas aurat sebegitu?? 

Kesimpulan nya, aqu sendiri masih buntu dari aspek mana yang di lihat kehancuran akan berlaku itu.... mungkin pemikiran aqu yang kolot ini tidak dapat menandingi jauh nya pemikiran dia. 

pesanan sindiran : jangan la hanya kerana parti jongkang-jongkit itu memberi anda wang, maka anda melihat rezeki itu datang dari mereka...ubah la pemikiran anda! Anda yang KOLOT sebenarnya~


lama nye tak main benda nie~  (sumber : google)

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
2 Comments

2 00 rajin nak comment:

khalila ishak said...

mungkin dia lupa periuk nasik, rezeki tu semua Allah yang bagi

Dylla Abas said...

hmm..terbaca juga ttg tweet "ikon" ni..geleng kepala jelah..sampai macam tu sekali pemikiran dia..setuju sgt bila dia dikatakan kolot