2 penyumbang pandangan

vitamin C yang awsome!

Assalamualaikum

Vitamin adalah sejenis ubat...benar?? Jika tidak, maka adakah ia spesis sejenis almari??? -.- Ah lantak la~

Tapi ubat dan aqu memang seperti antara kutub utara dan selatan megnet..tidak akan bergabung walau  menggunakan kuasa goku dan vegeta sekali pun *apehal masuk drangon ball???*

Namun!!!! Ada sesuatu yang telah membuka anak mata, kornea, retina mahupun bintik kuning dan saraf optik daku...aqu telah terjumpa ini......




Ohhh sungguh sedap dengan pelbagai perisa buah-buahan siap dengan bentuk buah sekali... sedap-sedap~

*TAK PAYAH NAK MENGATA AQU MACAM BEBUDAK OK! AMARAN KERAS PUTERI PAS BAHAGIAN GOMBAK*  Aqu dah baca kat belakang kotak tu, dia tulis macam nie... "cara yang menyeronokan lagi lazat untuk kanak-kanak (dan dewasa) untuk memperoleh vitamin C"..ha aqu tak ubah mahupun tokok tambah sepatah pun ayat tu tau..Jadi aqu masih katagori layak untuk makan..nyum nyum~

Ops lupe nak bagi taw..untuk ibu-ibu yang berminat nak belikan untuk anak diaorang, ataupun untuk diri sendiri sekali pun meh la beli..sedap! Plus tak liat pun sebenarnya, mudah di kunyah..plus murah je k..dun wory~

nota cinta : sangat kelakar bila ada yang cuba bermain api tapi nanti dia yang melatah dulu..OMG~ hanya mampu tergelak sinis ;)


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
2 Comments

2 00 rajin nak comment:

UniMeOw said...

haha penah mam gak..sedap!

Che Ayu said...

fuyyoo fuyyooo PUTERI PAS GOMBAK.

kite puteri PAS SUNGAI PETANI yang bermastautin di TANGKAK maka jadi puteri PAS TANGKAK.

ngeee eksaited nak tunggu baby~~~~

:D