2 penyumbang pandangan

serius akhirnya aqu akui!

Assalamualaikum

Bangun-bangun then dalam kepala terus "KEBAB". Hoh apekah ini semua....buruk lantak ko kan suana akhir-akhir nie, dulu nak makan kemain la susah nak telan..nie sume depan belakang kiri kanan mata ko nak melantak...*ohhh untung la kamu si baby sayang dapat merasa memacam makanan, nanti kita paw duit papa banyak-banyak lagi ye...hahahhaha*

Lumrah sangat orang kata, "kalau mengandung nie memang wujud la tabiat mengidam". Yes akhir nya aqu setuju! Sangat setuju! Dan memang tak boleh nak sangkal sebab bila tak dapat makan, memang rasa dari pagi sampai ke malam la teringat-ingat tertelan-telan air liur.. 

di manakah perbezaan "perut" di antara buncit dan mengandung -.-
Tapi ada sesuatu yang memang sungguh pelik terjadi...sangat aqu tak percaya, tapi memang aqu kena gagah kan diri layan kan jugak..

Ape dia???

Dah berapa kali, bila aqu bangun dari tidur dan terus melangkah menuju ke dapur untuk memasak.. sebab nya???? sebab nya...aqu mimpi aqu makan sesuatu tu dalam mimpi tu..maka bila dah bangun, terus terasa nak makan...*~baby sayang, kamu nak jadi chef ke dah besar nanti...sampai tempias terkena kat ibu nie ~_~*

Memang bila bangun tu, terpikir 1 2 minit yang benda tu mimpi je la...maka tak yah di layan la...tapi bile aqu nak sambung tidur je, dalam kepala nie tak boleh nak hilang langsung makanan yang di mimpi tu..sampai memang tak boleh tidur la selagi tak dapat telan ape yang di mimpi tu.. maka nak tak nak aqu gagah kan jugak la diri tu bangun dan pegi masak pe benda yang aqu mimpi tu...

Adoi nye~ sebaik la belum penah lagi mimpi makanan-makanan pelik ke ala-ala itali ke hape ke..kalau tak jenuh pulak la aqu nak bermasterchef kat dapur tu nanti~
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
2 Comments

2 00 rajin nak comment:

cik intan hazel said...

salam..firstly,tahniah yer sis.
hihihi..mane tahu keluar2 nanti ada bakat jadi masterchef..

tenku butang said...

done follow/singgah sini..No. 1072
jom follow/singgah blog teman.. heee..http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/