0 penyumbang pandangan

sesuatu yang tak berhenti..

Assalamualaikum

19 tahun dulu... 
"cucu atuk nie puasa tak hari nie..atuk tengok dah hilang tah ke mana je dari pagi tadi.." *lebih kurang begitu ayat nya suatu ketika dulu cuma telah di murtad kan loghat nogori nya*

"puasa! ana tak minum pun...ana kan kuat! Atuk-atuk, tengah hari nie atuk tak yah masakan ana telur goreng ye, ana dah kenyang makan rambutan tadi..ana panjat pokok yang belakang tu, sebab tu atuk tak jumpa". Bila terasa di sayangi, memang petah untuk aqu meluah apa sekali pun yang aqu rasa..

"tadi ana kata puasa..tapi makan rambutan pulak?"

"eh puasa tak boleh makan rambutan ye atuk, mana ana tau..tak pe la esok ana tak makan dah ye
.........................................................
Cepat nya masa berlalu...dari tak pernah faham erti sebenar ramadan, sampai la sekarang masih cuba mencari keberkatan ramadan itu sepenuh nya... 

masa akan tetap terus berjalan meninggal kan kita...*dan tanpa sedar, ajal semakin hampir menghampiri*


...............

:) Ya Allah bagi aqu kesempatan untuk menzahirkan nya. Amin

nota 1st Ramadhan : time goes by so quickly...so many things ave changed this year. But somehow i wish some "thing" remains the same..love u!

nota tahniah : ^_^v aqu akan istihar kemenangan "anda", andai nya dia tetap memilih untuk keputusan itu. Hak untuk aqu bersuara adalah ZERO, cuma yang pelik nya..walaupun hak bersuara tu zero, tapi aqu yang perlu kuat kan hati untuk berdepan semua tu...tu yang di katakan "menjaga hati orang lain, biar kan hati sendiri robek". hola~
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: