2 penyumbang pandangan

review : body mist (VS)

Assalamualaikum

VS???? hape tuh??? 

VS pun tak taw???? Ahhh shame on you!!! VS nie singkatan untuk victoria's secret yang mana tiada kaitan langsung dengan kawan se'univesiti aqu dulu yang bernama victoria tu! Sesapa yang tak kenal jenama VS nie, sila la mengaku diri anda tidak terlalu mengikuti perkembangan arus kecantikan dunia, sebab VS nie merupakan jenama yang boleh tahan gah nya... *tak rugi pun kalau mengaku, sebab aqu sendiri pun baru je tau.hahhahahah*

Aqu dapat benda nie dari abang kesayangan aqu... *terima kasih angah.muah muahhh*


Entah kenapa abang aqu begitu baik menghadiah kan benda nie kat aqu *ke badan aqu ada aroma yang masam???? ohhh tidak! mustahil! aqu wangi..hhahahah*

Benda nie nama dia body mist..dengan kata lain semburan aroma terapi.. *jangan ingat orang bermasaalah je memerlukan terapi okeh!*

So setelah aqu guna benda nie, sumpah bau dia sodap gile!!! Dia lebih kurang macam minyak wangi jugak, cuma dia lebih kepada terapi..ha paham tak ape aqu terang nie?? Tak paham sudah..janji korang taw bau dia sedap gile..

Biasa nya benda nie di guna selepas mandi, memang segar la jadi nya..bau dia ala-ala buah anggur gitu..syokkkk wo! *sampai aqu terasa asyik nak mandi sembur mandi sembur mandi dan sembur~*

Walaupun sebotol nie ade 250ml, tapi aqu tak taw la buleh bertahan sampai bape lama...al-maklum la bila orang jakun dapat benda menarik, maka keterujaan nya memang sangat ketara...

nota terkojut :berat aqu naik 3 kilo lebih dalam masa 2 minggu...sape buleh lawan???? =.=" masak lomak la aqu nak berpantang~
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
2 Comments

2 00 rajin nak comment:

Syuhada Nasya said...

hahaha untung la ada abang yg sayang hahhaa

Suana Zhar said...

@Syuhada Nasya hahhaha abang mane x syg adik...