0 penyumbang pandangan

untuk di lelong~

Assalamualaikum

Holla~ :) selamat hari Malaysia untuk semua warga Malaysia termasuk warga bangladesh, indonesia, nepal dan sewaktu dengan nya juga.. *al-maklum, kekadang aqu sendiri dah konfus yang mana sesetengah tempat kat malaysia nie di penuhi warga mereka berbanding warga Malaysia sendiri..maka bila aqu berada di tempat-tempat begitu, aqu merasakan aqu pulak yang sedang "melawat" negara diaorang walaupun Malaysia ini tempat tanah tumpah darah ibuku semasa melahirkan aqu dulu.... ;p*

So berbalik pada topik...

Adakah aqu ingin membuat jualan lelong besar-besaran???  Banyak sangat ke barang aqu miliki sampai nak lelong melelong nie??? Jawapan nya TIDAK, aqu cuma ingin melelong seekor binatang ternakan. *jap konfus lagi, adakah betul haiwan yang ingin aqu lelong itu termasuk dalam katagori binatang ternakan??? agrhhhh pening!* Mari lah sempena hari raya korban yang bakal menjelang nie, mari lah membeli nya untuk di buat hidangan di pagi raya nanti~

Jadi apa yang ingin aqu lelong???

Ha nie dia...


aqu nak lelong si panjang itu~
 Erk aqu sendiri konfus adakah si panjang itu dalam katagori ikan atau buaya...dan aqu sendiri tak taw nama dia, aqu bagi nama dia "gator" je la..sebab rupe dia macam buaya yang tidak berkaki tapi bersirip. =.=" Kenapa aqu nak lelong si panjang nie??? Sebab keje dia makan, makan, makan dan makan!!! Dari sekecik dua jari ukuran dia, sekarang nahhh hambik kau sebesau lengan haku! Abis sume anak-anak ikan aqu di telan nya hidup-hidup...dan sekarang hanya tinggal si kekura a.k.a "memot" kesayangan aqu tu yang menemani dia...tu pun belum tentu si kekura aqu tu sudi berkawan dengan dia.hahahha


si memot itu juga ku bela dari sebesar ibu jari..dan sekarang dah demok~

mereka main sape berenang paling laju~
Ada yang berminat tak dengan haiwan nie??? kalau nak, please la contact aqu secepat mungkin, aqu bagi free pun boleh...*risau aqu dia membesar kang, dia telan nye aqu pulak.hahhahah*. Ohhh lupe, aqu melong haiwan nie tanpa pengetahuan husband aqu, hagak-hagak dia mengamuk tak aqu nak halau ikan dia nie???hahahhaha
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: