1 penyumbang pandangan

"penggunaan botol susu digalakan"

Assalamualaikum


Aqu rasa semua stiker kat botol susu "penggunaan botol susu boleh menganggu penyusuan" tu kena di ubah dengan "penggunaan botol susu mengalakan penyusuan" -_-

Kenapa???

Dalam 2 3 hari nie anak aqu tunjuk tailong dengan aqu ~_~ Aqu dengan penuh etika sopan santun sumbat botol susu kat mulut dia, dia boleh juih-juih sembur-sembur kat aqu...aqu nak suruh dia minum, yang dia pi jampi aqu.

Sudah nya pagi tadi, lepas mandikan dia aqu pun ingat nak bagi minum pakai botol susu je sebab dah semalaman dari semalam dia tak mau langsung guna botol susu..jadi sayang pulak susu yang dah di perah tu...tapi tah dari mana datang kekuatan harimau, dia boleh tepis botol susu yang aqu pegang tu sampai jatuh berguling-guling ke lantai menyembah bumi...konpus-konpus, umur tak sampai sebulan tapi tenaga mengalahkan aqu...nie kalau dah 10tahun umur, mau aqu pun dia boleh angkat.hahhaha Yang lagi mengherankan aqu, sempat dia mengeluh  nafas "huh" sebelum di tepis botol susu tu... *mane anak aqu belajar sume tu....rase nya masa aqu tengok KL gengster haritu tak de pun ajak dia @.@*

Jadi persoalan nya sekarang....stok-stok susu yang aqu perah tu aqu nak buat ape???? tak kan nak buat bancuh milo susu tuk laki aqu o.0 dan dan dan kalau kena time aqu pi shoping mall ke bersantai-santai mall ke titiba dia nak menyusu pulak, tak kan nak buat aksi selak menyelak baju kat situ...oh tidak~

nota mintak simpati : tolong pak jib.... bina highway exclusive untuk KL-KEDAH, tetiba terasa jauh gile perjalanan nak balik memikirkan isu botol susu ni...huwaaaa~
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
1 Comments

1 00 rajin nak comment: