1 penyumbang pandangan

PERADUAN ULANG TAHUN KE 4 BLOG PCB

Assalamualaikum



Selepas turun dari bas sekolah, dengan tergesa-gesanya siti nur zubaidah asyikin binti ahmad ali sahab berlari-lari anak sambil mengendong beg sekolahnya yang besar gedabak terus menuju ke arah ayahnya yang sedang menanti dengan setia di bawah pokok mangga yang berusia hampir 40 tahun di halaman rumah mereka, tanpa menunggu ayah nya bersuara siti nur zubaidah asyikin binti ahmad ali sahab menceritakan kejadian yang berlaku di sekolah, "ayah, ayah, ayah.... nak tahu cerita dasyat tak, tadi kan masa kat sekolah kan cikgu kan suruh kami buat karangan tajuk nya kan pelik iaitu ‘badak yang mati mengejut disebabkan terkejut melihat baju yang di pakai oleh seorang budak mempunyai lukisan badak yang berwarna merah jambu menari di terangi dengan cahaya kilat’ , siti dengan kawan-kawan kan mana tahu nak buat karangan tu jadi masa balik sekolah tadi kitaorang pun balas dendam lah calar kereta cikgu guna payung lepas tu kan siti ada ambil gambar kereta cikgu yang kitaorang calarkan tu sebab nak buat entry dalam blog nanti boleh kawan-kawan kelas lain tengok sekali  betapa beraninya kitaorang calarkan kereta cikgu, baru lah diaorang respect dengan kitaorang lepas ni kan ayah”.




http://kringg.blogspot.com/2013/11/peraduan-ulangtahun-ke-4-blog-pcb.html
Saya meminati Entri blog PCB iaitu "MASTERCHEF SELEBRITI MALAYSIA 2" bertarikh "tiap-tiap episod" kerana memang gemar menonton rancangan masterchef jadi apabila saya terlepas sesuatu episod memang sukar untuk mencari semula siaran ulangan episod yang mana jadi dengan tiap entry tentang masterchef yang di tulis oleh Pak cik biola (PCB) ia sangat lah memudahkan saya untuk menonton kembali siaran ulangan rancangan tersebut.

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
1 Comments

1 00 rajin nak comment: