0 penyumbang pandangan

menegur? need a license ok!

Assalamualaikum

"huh masalahnya awak kena tanggung dosa saya ke?"

Ha?? Erk... 

Ohhhhhh kalau nak menegur kena orang yang terlibat tanggung dosa je la erk???? Hahahahahahha.... begitu rupa nya pemikiran manusia penghujung zaman umat Muhammad nie...

Of course la saya kena tanggung dosa tu jugak! Kenapa??? Kerana kalau tak menegur, saya di kata kan bersubahat ke arah kejahatan... ada paham??? *kalau tak nak dengar/ ikut tak pe la...tak de sape paksa, cuma nya jangan la nampak kan sangat pemikiran tu terlalu cetek sampai perlu tanya sebegitu kembali okeh :) *

hohoho jangan satu hari nanti anak anda pula berkata kepada guru nya, "cikgu tanggung dosa saya ke yang nak tegur-tegur saya nie???". feeewit! 

nota lagi : suruh la seseorang tu pakai tudung...sebab, tu memang anda perlu tanggung dosa nya.



ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: