2 penyumbang pandangan

Blog Contest Menulis dan Menghantar Artikel

Assalamualaikum

Huh jenuh mencari masa nak meng'up-date' blog hamba nie.. agak berkurun sunyi nya~

Entry nie pendek-pendek je ye.. nak kejar masa, tapi walau pun pendek insya Allah isi nya jelas dan lengkap!

Ada sesiapa pernah dengar "Peraduan Menulis dan Menghantar Artikel" ?

Peraduan ni di anjurkan oleh blog DETIK ILHAM

Macam mana nak menyertai? Mudah sangat simple...

Cara nya, anda hanya perlu menghantar entry yang telah anda tulis di blog anda dan kongsi kan entry tersebut di dalam blog DETIK ILHAM. 

Mudah kan? 

Peraduan ini berlangsung dalam jangka masa yang sangat panjang dan terbahagi kepada 2 pusingan. So kalau anda dah rasa- rasa tak sempat nak join pusingan yang pertama, boleh pilih untuk sertai pusingan ke dua. 

Jom sertai bersama... sebarkan ilmu salah satu cabang dakwah 

Butir tempoh peraduan :

  • Peraduan ini dibahagikan kepada 2 pusingan :- 
  • Pusingan Pertama : Bermula dari bulan 1 Januari 2014 - 31 Mac 2014
  • Pusingan Kedua    : Bemula dari bulan 1 April 2014 - 30 Jun 2014
  • Pemenang hadiah pusingan pertama akan diumumkan selewat-lewatnya bulan April 2014
  • Pemenang hadiah pusingan kedua akan diumumkan selewat-lewatnya bulan Julai 2014
  • Pemenang hadiah utama dan hadiah Hadiah Artikel Terbaik, Terbanyak dan Kreatif akan diumumkan juga selewat-lewatnya bulan Julai 2014.

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
2 Comments

2 00 rajin nak comment:

MG schmidt said...

owh xsempt
tgu nex round la :)

Isya PurpleZ said...

xpenah dgr. .. nmpak menarik ..