0 penyumbang pandangan

al kisah gastrik

Assalamualaikum

Gastrik? Apa tu?? Eceh semua mesti tau la ape tu gastrik... paling tak pun korang gelar sakit perut tahap kritikal..

So ape cer dengan gastrik? Cerita nya ialah aqu nie daif gile pasal penyakit tu -_- maklum la selagi tak kena penyakit tu, memang kirim salam panjang-panjang je la aqu nak ambik kisah..

Kontot kan cerita, 2 3 4 5 6 7 8 9 itu ialah turutan nombor selepas nombor 1..tapi bukan kisah nombor tu yang aqu nak cite kan. Sebenarnya senjak 2 3 hari lepas, perut aqu sering di terjah sakit perut seakan-akan ada jarum berlegar-legar menyucuk dinding-dinding perut aqu.. perhhh sakit memang tak boleh nak gerak..

Aqu pun cakap kat adik aqu, kata nya gastrik kot.. aqu dengan yakin nya cakap, gastrik hape kalau mulut tak penah nak berhenti kunyah, gastrik tu kalau tak makan..

Rupanya teori aqu selama bertaun nie salah apabila adik aqu cakap "cikgu mana ajor ko ni, gastrik bukan tak makan je kalau makan tak menentu pun boleh gastrik, macam-macam cara pemakanan boleh sebab gastrik".

what??? perhh terkenang rutin pemakanan aqu yang cacar marba... arghh sudah, penyakit jangan di cari ok kalau dia datang tanpa di jemput tu lain cerita..

So misi hidup baru : perbaiki cara pemakanan..hohoho *adakah aqu da gemuk sedikit? lalallala*


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: