0 penyumbang pandangan

pakaging dalam tin "teh Boh"


siapa peminat teh Boh??? saya salah seorang peminat teh Boh.. tapi mungkin ada yang tak menyedari bahawa teh Boh juga mempunyai bungkusan khas di dalam tin!

Tapi tin bukan sebarang tin ye...tin yang sangat cantik! jadi kalau dah habis guna teh, boleh guna buat tabung anak-anak.hihi

Harga? Tak mahal pun...beza tak banyak dengan pakaging biasa.. korang try beli satu, konfem puas hati...sebab aqu dah rembat satu yang warna hijau punya sebab corak dia lagi cantik.hihi
perkongsian suatu kasih sayang, jadi sebar-sebar kan lah tentang kecantikan tin Boh ni.hahahah
 

ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: