0 penyumbang pandangan

Bagi si ibu yang menyusukan

Assalamualaikum

Apa yang nak aqu kongsikan kali ni??? aqu nak kongsikan sesuatu yang berkait dengan penyusuan tetapi bukan penyusuan...hahahahhaa pening tak, rasa menyampah tak baca ayat aqu...hahahha

Tak la sebenarnya macam ni... kaitan kelewatan datang bulan/ langsung tak datang bulan dengan ibu yang menyusukan anak.. ada kaitan ke??? Ya ada..sangat ada..

Seorang ibu yang sedang menyusukan anaknya sepenuhnya sangat berpotensi untuk mengalami keadaan tidak datang bulan... dan ada dua sebab menyebabkan kes itu berlaku..

Pertamanya disebabkan korang mengandung lagikkkkk.hahahahahah dan yang keduanya disebabkan hormon penyusuan korang tinggi.. tapi ia bukan satu masalah pun sebenarnaya tapi anugerah sebab korang boleh la solat sepanjang waktu plus puasa... kan best tuhhh... nanti bila hormon dah normal, datang la balik period korang tu...

Jadi buat para ibu jangan risau ya... tapi buat laki aqu, meh gelak sama-sama lepas tengok alat pregnancy test tu...hahahha

Anak itu harta, maka rancanglah memiliki anak ramai...lallalalalalla


ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: