0 penyumbang pandangan

jeruk mangga asam boi

Assalamualaikum

Akhirnya.... dapat jugak aqu merasa jeruk ni... balik-balik koje, tengok muka laki aqu terus dengan semangatnya datang semangat buat jeruk ni..tak susah pun nak buat jeruk ni, semua bahan memang dah ada kat umah kecuali asam boi la...tapi kalau keje kat kilang asam boi haaaa lagi sonang~ mangga pulak memang bergayut-gayut depan rumah nie ha, dari bior jadi perhiasan, baik la aqu rajin kan diri...perut pun konyang..

Lepas kopek kulit mangga tu, korang campak je semua barang lain dalam tu... tapi kalau tahap malas korang dah sampai tahap nak pegang pisau pun terasa malasnya, maka suka hati korang pa kalau tak nak kopek kulit tuhhh, tekak korang juga yang melantak nie nanti..

So amacam hasil??? taraaaaaa tariiiii taaruu




ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: