0 penyumbang pandangan

banyak pulak tentang "isteri"

As salam

Holaaa sapa perasan akhir -akhir nie rancangan tv banyak pasai tajuk berkenaan isteri?? ala isteri separuh masa la, dia isteri luar biasa la, isteri macam-macam lagi la..novel pun semua nak keluar tajuk isteri-isteri ni.. betul tak betul tak?? ke aqu sorang je yang perasan camtu?? ;p

Cumanya nak cakap alhamdulillah jalan cerita tu semakin tip da top la! maksudnya elok la penceritaan berkisar sesuatu hubungan yang halal.. syok-syok romantik gitu lalala ajak pulak laki layan, memang feeling gitu walaupun muka laki macam terpaksa tengok.hahaha

Tapi tu part jalan cerita ye, part lain aqu tak komen.. sebab bukan semua lakonan tu berdosa, dan bukan dosa tu itu lambang lakonan :)

suka tengok latifah maembong!! :)  sapa tu? emma maembong la.. sangat cantik ciptaan tuhan!
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: