0 penyumbang pandangan

Kredit tak dak tak guna -_-"

As salam

Fuhh menunggu memang sesuatu yang sungguh menguji kesabaran, tapi kesabaran lagi teruji bila "harap je handphone mahai tapi kredit tak de".. arghhh tekanan sungguh! Lagi jadi tekanan bila orang keliling perhati je kita, macam la aqu nie menunggu kat kawasan zon merenung... aqu rasa tabiat orang malaysia nie kena ubah sikit, bukan semua la segelintir.. apa kata kalau nak pandang orang tu cuba la pakej kan sekali dengan senyuman, bukan apa...bila korang pandang tu kalau takat 2 3 saat kira ok la, nie merenung sampaikan orang yang ditenung tu rasa dia tersalah pakai baju terbalik ke, terlupa pakai seluar ke.. so bila korang pakejkan dengan senyuman, tak la rasa macam tengah berdepan singa lapar ye tak..

Berbalik pada kredit tak de tu, hohoi sungguh la... bukan aqu kodokut nak topup tapi nya kalau aqu topup, dia turus tolak charge internet bulanan aqu.. topup 10, tak sampai 2 saat tinggai 3 hinggit.. meleleh air mata aqu tengok..

Tapi part kita memang terdesak nak kol orang, tapi kredit tak de memang azab rasanya.. masa tu la nak marah kerajaan ape pasal telefon awam dah tak de..hahaha terasa syokn pulak bila teringat dulu zaman universiti bergayut dengan mak tengah-tengah malam kat telepon awam tu, pastu tertiba terdengar bunyi ala-ala orang berjalan ala -ala orang bercakap, padahal tak de sapa kat situ.. pastu terus cakap kat mak, "k la mak, orang banyak keje tak siap lagi nie...", padahal jantung time tu dia punya laju pam darah macam nak tercabut pedal dah..
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: